Siapakah Artis Di Malaysia Yang Paling Kaya Selain Daripada Datuk Sri Siti Nurhaliza?? Tak Sangka No 5 Tu Ada PhD





Image result for siti nurhaliza


Ada orang cakap kalau nak cepat kaya masuklah dunia glamor seperti dunia hiburan sama ada jadi penyanyi atau pelakon. Bila dah terkenal banyak job datang dan sekali dapat duit boleh dapat ribu-ribu. Bila makin popular, ada ramai pihak mahu jadikan duta dan dari situ sekali dapat bayaran jika best boleh kaut sehingga ratusan ribu dalam satu masa. Inilah apa yang di fikir oleh ramai orang .

Namun begitu dunia hiburan tidak mudah di duga.Kebanyakan mereka yang sudah sukses, mampu buat duit hingga jadi jutawan sebagai selebriti, mereka lalui banyak dugaan, kegagalan dan tidak kurang di kecam dari pelbagai pihak. Antara nama artis yang kini sukses dan menjadi artis yang paling kaya di Malaysia adalah :

1) Yuna


Image result for yuna



Yuna pernah hadir ke program One In A Million namun tidak berjaya untuk ke peringkat seterusnya. Bermula dengan mencipta lagu sendiri akhirnya muzik Yuna di terima ramai hingga mendapat tempat di Amerika Syarikat. Yuna mendapat banyak bayaran sebagai penyanyi dan juga royalti sebagai penulis lirik dan pengubah lagu.

2) Shila Amzah


Image result for shila amzah


Shila Hamzah makin terkenal di China dan albumnya di China di katakan sangat laku sehingga ramai yang kagum dengannya. Kini Shila juga sedang menempah nama di Korea pula dan setakat ini ramai penduduk Korea memberi respond positif kepada nyanyian Shila Hamzah kerana dia juga mampu menyanyikan lagu dalam bahasa Korea dengan baik.Setakat ini Shila Hamzah menjadi penyanyi yang paling hebat kerana dapat menyanyikan lagu dalam Bahasa Melayu, English, Bahasa China dan Korea dengan sangat cemerlang.

3) Neelofa


Image result for neelofa


Bermula sebagai pelakon kemudian Neelofa juga aktif sebagai pengacara. Neelofa mempunyai sumber income dari pelbagai termasuklah bisnes tudung dan menjadi duta produk.

4) Datuk Sri Siti Nurhaliza


Image result for siti nurhaliza


DS Siti Nurhaliza memang bermula dari titik bawah sehingga menjadi antara selebriti yang berpendapatan tinggi sejak dari muda remaja. DS Siti mempunyai sumber pendapatan dari bidang nyanyian,jualan produk dari rangkaian bisnes dan juga menjadi duta produk syarikat terkenal. – kisahdunia


5)Dr Soo Winci


Related image


Dia bukan sahaja cantik malah boleh melakukan banyak hal. Dia mampu berlakon, memasak,menjadi model dan mempunyai PhD. Dr Soo Winci merupakan antara artis Malaysia yang aktif sejak dia memenangi pertandingan ratu cantik lagi dan menjadi antara jutawan muda di Malaysia.





0 Response to "Siapakah Artis Di Malaysia Yang Paling Kaya Selain Daripada Datuk Sri Siti Nurhaliza?? Tak Sangka No 5 Tu Ada PhD"

Post a Comment